دانلود فیلم جعبه کوچک { فیلم جعبه کوچک } علیرضا خمسه

کشور
زبان
کارگردان

داستان فیلم جعبه کوچک با مضمون دفاع مقدس داستان عاشقانه ای را روایت می کند و درباره پدری است که پس از جنگ تحمیلی در حال حاضر در آسایشگاه به سر می برد… پسر نوجوانی که دچار مشکلی می‌شود و می‌خواهد این مشکلات را حل کند و در این مسیر داستان‌های فیلم شکل می‌گیرد.

توضیحات فیلم

دانلود فیلم جعبه کوچک رایگان با بازی علیرضا خمسه

فیلم جعبه کوچک محمد بصیری رایگان با ترافیک نیم بهاء

دانلود فیلم ایرانی جعبه کوچک با لینک مستقیم و بدون سانسور از فیلم کده

دانلود فیلم جدید جعبه کوچک با کیفیت بالا 1080p Full HD BluRay

دانلود فیلم درام جعبه کوچک با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره فیلم:

فیلم جعبه کوچک محصول کشور ایران به کارگردانی محمد بصیری میباشد این فیلم در ژانر اجتماعی ،درام،دفاع مقدس که در این فیلم هنرمندانی چون علیرضا خمسه , لیلا اوتادی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم بعد از اکران فیلم در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه فیلم:

داستان فیلم جعبه کوچک با مضمون دفاع مقدس داستان عاشقانه ای را روایت می کند و درباره پدری است که پس از جنگ تحمیلی در حال حاضر در آسایشگاه به سر می برد… پسر نوجوانی که دچار مشکلی می‌شود و می‌خواهد این مشکلات را حل کند و در این مسیر داستان‌های فیلم شکل می‌گیرد…
اخبار فیلم:

  • این فیلم در حال پیش تولید می باشد.

بازیگران فیلم:

علیرضا خمسه , لیلا اوتادی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

محمد بصیری کارگردان: محمد بصیری از هنرمندان اهل ایران است که در زمینه های کارگردانی, بازیگری, تهیه کنندگی فعالیت میکند.

علیرضا خمسه بازیگر: علیرضا خمسه‌نیا از هنرمندان مشهور اهل ایران است که در سال 1331 متولد شده و در زمینه های بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی، کارگردانی و مجریگری فعالیت میکند. او بازیگری در سینما را در سال 1360 با فیلم مرگ یزدگرد شروع کرد و در سال 1387 برای ایفای نقش در بیست توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را کسب کند.

لیلا اوتادی بازیگر: لیلا اوتادی از هنرمندان ایرانی متولد سال 1362 در تهران و فعال در رشته بازیگری است. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی فارغ التحصیل کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.