دانلود رایگان فیلم مرزی برای زندگی { فیلم مرزی برای زندگی رایگان شد } ✔️

دانلود رایگان فیلم مرزی برای زندگی
توضیحات فیلم

دانلود رایگان فیلم مرزی برای زندگی کامل با لینک مستقیم

دانلود فیلم مرزی برای زندگی رایگان با حجم کم بدون سانسور 

دانلود فیلم ایرانی مرزی برای زندگی رایگان با بازی احمد کاوری از فیلم کده

دانلود فیلم سینمایی مرزی برای زندگی با کیفیت عالی ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰


درباره فیلم:

فیلم مرزی برای زندگی محصول کشور ایران به کارگردانی رضا اعظمیان میباشد این فیلم در ژانر اجتماعی، خانوادگی میباشد. در این فیلم بازیگرانی چون احمد کاوری، میثم نائب زاده، مائده الیاسی، جلیل بشتام , بهمن مرتضوی و غیره … به ایفای نقش پرداخته اند. لینک های دانلود فیلم به صورت رایگان در همین پست قرار گرفته است شما کاربران عزیر میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود و به صورت آنلاین نیز تماشا کنید

خلاصه فیلم:

مردی از زندان بیرون می‌آید، در جستجوی آرامش در شهر می‌گردد. دیوارهای بلند اکباتان برای او فاصله ای بین مرگ و زندگی است…

عوامل فیلم:

نویسنده و کارگردان: رضا اعظمیان

تهیه کننده: سیدسعید سیدزاده

مدیرفیلمبرداری: نادر معصومی | طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی | صدابردار: فرخ فدایی | طراح گریم: مصطفی کامیاب | موسیقی: محمدرضا علیقلی | مدیرتولید: حسن صابری | عکس: غلامرضا نصراصفهانی

بازیگران فیلم:

احمد کاوری , میثم نائب زاده , مائده الیاسی , جلیل بشتام , بهمن مرتضوی

بیوگرافی بازیگران و کارگردان فیلم:

رضا اعظمیان کارگردان: رضا اعظمیان از هنرمندان اهل ایران متولد اصفهان و فعال در زمینه های نویسندگی و کارگردانی است. وی فارغ التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت در سینمایی را سال 1369 با کارگردانی فیلم کوتاه آغاز نمود.

احمد کاوری بازیگر: احمد کاوَری متولد سال 1344 در عراق و فعال در زمینه های کارگردانی و بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون است که فعالیت هنری خود را در سال 1364 با تئاتر شروع کرد. او تا سال 1370 چند مستند کوتاه از جمله دار عاشقان و دایره معیوب را کارگردانی نمود.

مائده الیاسی بازیگر: مائده الیاسی از بازیگران سینما و تلویزیون اهل ایران است که در آثاری همچون فیلم سینمایی «مرزی برای زندگی» فعالیت داشته است.

نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.