دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو { سریال فوفو مسافری از کامادو } ✔️ قسمت 1 اول تا 6 ششم

ژانر
خانوادگی - انیمیشن
سال انتشار
کشور
مدت زمان
60 دقیقه
زبان

داستان از جایی شروع می‌شود که موجود عجیب و بامزه‌ای به نام فوفو توسط نیروهای پلید پادشاه میتامیتا، از سیاره خودش دزدیده می‌شود. فوفو که هنگام انتقال به میتا میتا، از سفینه به بیرون پرتاب شده، به زمین سقوط می‌کند و از دودکش شومینه خانه‌ای سر در می‌آورد. این آغاز ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌ها روی کره زمین است.

توضیحات فیلم

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو قسمت 1 تا 6 کامل با لینک مستقیم

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو قسمت اول تا شششم بدون سانسور از فیلم کده

دانلود سریال جدید فوفو مسافری از کامادو با کیفیت بالا ۴۸۰ و ۷۲۰ و ۱۰۸۰

دانلود سریال ایرانی فوفو مسافری از کامادو با حجم کم و کیفیت عالی و قانونی


درباره سریال:

سریال فوفو مسافری از کامادو محصول کشور ایران که کارگردانی سریال میثم معراجی برعهده دارد این سریال در ژانر خانوادگی انیمیشن میباشد. هنوز بازیگران سریال مشخص نیستند. لینک های دانلود سریال بعد از انتشار در شبکه نمایش خانگی در همین پست قرار میگیرد و شما دوستان میتوانید این سریال را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید

خلاصه سریال:

فوفو توسط میتامیتاها از سیاره کامادو دزدیده شده و از زمین سر در می‌ آورد.

اخبار سریال:

  • اولین سریال رئال انیمیشن ایرانی کلید خورد.
  • این برای نخستین بار در ایران است که سریالی با تکنیک رئال انیمیشن 3D و با بهره‌گیری از جلوه‌های ویژه تصویری برای پلتفرم فیلمنت ساخته می‌شود.
  • سریال فوفو مسافری از کامادو از سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ پخش می‌شود.
  • تیزر رسمی سریال قرار گرفت

زمان پخش سریال فوفو مسافری از کامادو

۱۳ تیر ۱۴۰۲

بازیگران سریال:

جواد رضویان, الیکا عبدالرزاقی, بهراد خرازی, پاشا جمالی, رضا شفیعی جم, السا فیروزآذر, ستاره حسینی, سارا مقربی, محمدمهراد دادخواه, یدالله شادمانی, مجید افشاری, لاله صبوری, یوسف صیادی از جمله بازیگرانی هستند که در «فوفو مسافری از کامادو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. همچنین فربد عشقی، ویهان معراجی و تامارا یکتا بازیگران کودک این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران و کارگردان سریال:

میثم معراجی کارگردان: میثم معراجی کارگردان ایرانی

سید جواد رضویان بازیگر: سید جواد رضویان (متولد ۶ مرداد ۱۳۵۳) بازیگر و کارگردان ایرانی. سید جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر: الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان است و مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی دارد

تریلر

بزرگنمایی خروج از پخش آنلاین
نظرات کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.